Fandom

Szervezetfejlesztés

476pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A szervezetfejlesztés tartós siker érdekében a tanulmányaim szerint a _Projekt orientált szervezet a legfejlettebb, ami olyan mátrix szervezet, ahol a "Product" = "Project" = "Missziő" az elsődleges, a szakmai referencia a másodlagos, a hagyományos hierarchia a harmadlagos. Itt alapfeltétel az átláthatóság. Az adott missziók irányítását nem egy autoriter ember végzi, mint hagyományosan, hanem a misszióban érdekeltek állítják össze a szabályokat, ebbe bárki bekapcsolódhat. Az irányításnak 3 szintje van: 1. legalsó: egyéni dokumentált munka, a misszió szabályai szerint. 2. ha az első nem megy, szakmai munka . 3. ha a szakmai munka sem kielégítő, akkor a szervezeti vezető dönt a továbbiakról, a töbiek pedig annak megfelelően cselekszenek. Theát a szervezet dinamikusan reagál a kihívásokra, lehetségesek akár gyors átmozgások is, ha szükséges. Ez az elv figyelembe veszi az erőforrások optimaiizálását, nincsenek úresjáratok, amik a nagy szervezeteket lomhává és költségessé teszik. Alapfeltétel egy átlátható tevékenység dokumentációs rendszer.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki