Fandom

PLACC piac játék

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A PLACC piac forma AD-KAP-TÁR ötlete helyi cserepiac baindításához. A következő szöveg egy lapra nyomtatható, sokszorosítható. Érdekessége, hogy gondolt a piacok közötti átjárhatóságra, illetve értéke jól kezelhető.

Tulajdonos (Név):………………………………

Elérhetõség: e-mail, telefon:

ÉRVÉNYES: Csak ma!

Ezen a placcon tojásban számolunk. A tojás árát, az érte ledolgozandó idõ hosszát, mindenki ki tudja számolni.

Készpénzt kérni, vagy elfogadni, TILOS!

A jelenlévõk bármelyikétõl „vehetsz”, bármelyikének „eladhatsz”. Az árban kettõtöknek kell megállapodnotok. A lap hátoldalán minden adásvételnél szerepelnie kell a megállapodott árnak (bevételnél +, fizetésnél - elõjellel), az éppen aktuális egyenlegnek, és a partner Nyilvántartási-számának, igazolásának. Ez erõsíti a bizalmat a rendszerben.

A határidõ elõtt 30 perccel kezdj el 0-hoz közeli végösszegre törekedni! (Ne vásárolj többért, mint amennyi tojásod maradt, és lehetõleg adj el mindent, amit hoztál!)

Távozáskor, kérjük add át a lapodat a szervezõk valamelyikének. Ha aktívan adtál-vettél, és szeretnéd a környezetedben is megszervezni, az AD KAP PLACC-ot, adunk 50 üres lapot. A lapot feldolgozzuk, és visszajuttatjuk. Javaslatunk: 4 hetenként rendezz AD KAP PLACC-ot. Akinek betelik a Forgalmi lapja, kaphasson a fenti feltétellel, így továbbviheti az egyenlegét! A szervezet bélyegzõjével hitelesítsétek. Mert a legfontosabb a bizalom! Ezzel a két PLACC között is szolgáltathatnak, illetve igénybe is vehetnek szolgáltatásokat. A további toborzást már õk végzik, saját érdekükben.

Jelszó: Hozz egy hátizsáknyi holmit, és hagyd otthon a pénztárcát!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki