Fandom

Nyílt Forráskódú Közgazdaság

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások1 Share

A Nyílt Forráskódú Közgazdaság (Open Source Economy) egy Alternatív gazdasági modell amely a közösségérdeket előtérbe helyezve az innovációt szabad licenc alá helyezi, tehát a társadalom azonnal részesülhet az előnyökből, korlátozás és kisajátítás nélkül.

Elvek, Gondolatok, Idézetek Szerkesztés

"A nyílt forráskódú kutatás-fejlesztés alapú gazdaság a következő gazdaság."

"Kezdetektől nyílt forráskódú specifikációinkat az egyszerűség, a hosszú élettartamra tervezés, elemenkénti összeszerelhetőség és könnyű másolhatóság jegyében alakítottuk ki. Egyszerűen fogjuk az ipari szabványokat és átalakítjuk őket egyszerű, nyílt forráskódú, összeszerelhető elemekből álló, hosszú élettartamra tervezett termékekké, melyek elérik vagy felülmúlják a jelenlegi ipari szabványokat, a költségek töredékéért.

"Minden akadályt, ami a természet bőségétől az embert elválasztja, emberek hozták létre"

"A nyílt forráskódú ökológia a magasabb rendű személyes céljaink eléréséhez szükséges időt felszabadító új, nyílt forráskódú, kollaboratív termelési rendszert teszi elérhetővé minden ember számára."

"Védjegyünk az abszolút felelősségteljes termelés."

"Célunk, hogy a termelést decentralizáljuk, röviden: tisztességes termelést valósítsuk meg.

Ez egy olyan hatékony vállalkozás, melyben a kapacitásnövelés hagyományos módja irrelevánssá válik.

Eszközünk a globálisan virtuálisan együttműködő termelés [collaborative production].

Megtanítjuk az embereknek a gazdasági modellünk működését és kiterjesztjük azt, hogy több ilyen létesítményközpont alakulhasson világszerte, létrehozzuk a nyílt forráskódú inkubátorházakat. Az inkubátorházak önálló kutatási és fejlesztési részlegeink is lennének egyúttal, melyek összekapcsolódva létrehoznának egy nagy hatékonyságú, egész világra kiterjedő nyílt forráskódú termékfejlesztési hálózatot.

Vállalkozótársaink a disztributív vállalkozásban követnék azt a változásmodellt, hogy a képzésnek tartalmaznia kell a vállalkozói szellem elsajátítását is.

Ez a változásmodell pedig nem más, mint hogy az egyszerűen és hatékonyan működő nyílt forráskódú termelés 50-szeres összköltség-csökkenést eredményez az ipari szabványokhoz képest, a termékek egész élettartamára vonatkozóan.

Előadás a Nyílt Forráskódú Közgazdaság és Gazdálkodás témában20:53

Előadás a Nyílt Forráskódú Közgazdaság és Gazdálkodás témában

'A mi új terjeszkedési koncepciónk abból áll, hogy a gazdasági lehetőségeket széleskörűen és messzire elosztjuk.

Siker mértékét az jelenti, hogy mennyi független másolatot készítenek el a Globális Falvak Gyártási Rendszeréből.

Nyílt forráskódú szoftvereket használunk, így alacsonyan tartva a belépési küszöböt.

Senki sem mondta, hogy a világ első nyílt forráskóddal felépíthető civilizációját felépíteni könnyű feladat lesz."

Kapcsolat Szerkesztés

Lejátszási lista: http://tinyurl.com/NYFGHUN
OSE hivatalos oldala magyarul: http://opensourceecology.org/wiki/Main_Page/hu
Magyar OSE blog: http://NyiltForraskoduGazdalkodas.blogspot.hu

Példák Szerkesztés

Támogató közösségek, Külső hivatkozásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki