Fandom

Miskolci Civil Közösségi Önsegítő Rendszer

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

Miskolci Civil Közösségi Önsegítő Rendszer tervezet, 2001

FELHÍVÁS - Továbbítható bármely non-profit szervezetnek.

Civil szervezetek egymás közt csere rendszert (KÖRt) hozhatnak létre, az alábbiakban egy működtethető modell vázlata olvasható.

Az Civil Kör non-profit jellegű, miskolci civil szervezetekből álló társaság, melynek adminisztrációját, fejlesztését az "Ügyviteli iroda" vállalja, főként önkéntes munkában.

  • A Civil Kör tagjai hálózatot alkotva információs szolgáltatást tartanak fenn, melynek célja, hogy tagjai szervezetük hatékonysága, fejlesztése érdekében különböző javakat és szolgáltatásokat cserélhessenek.
  • A szervezetek saját belátásuk szerint, regisztrált megbízottjukon keresztül végzik cseréiket, a Civil Kör nem felelős a tagok által felajánlott javak és szolgáltatások feltételeiért, értékéért és minőségéért.
  • Lehetőség, hogy a kapott segítség - írásos, ügyvitel által dokumentált - kötelezettség-vállalással (Belső csekk) a Körön belül kiegyenlíthető.
  • Az Ügyvitel nyilvántartásában minden tagnak "számlán" jegyzi a forgalmát, egyenlegét. Minden számla nulláról indul. A tagok számláira hivatalos pénz nem kerül, onnan nem is kerül levonásra. Egy szervezetnek (jogi személynek) csak egy számlája lehet.

Az szeptember 15.-ig az ügyvitel ingyenesen vállal minden szervezési, kapcsolatépítési feladatot, későbbiekben 200Ft/hó adminisztrációs költséget terveztünk.

A "Civil KÖR"-ben való együttműködéssel, és általában a módszerrel kapcsolatosan további információk kaphatók: Ügyvitel: MiHuSzA irodájában Tel: (46) ***-***, ügyfélfogadás: hétfő és csütörtök, 11-15 óráig.

Mészáros László szervező, E-mail: *****

További információk Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki