Fandom

Liskaland 2013

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A 2013-as Liskaland táborról készült dokumentációk

Programok Szerkesztés

  • Egyed Károly előadása: A Sarkpont Zrt. elnök vezérigazgatója elmeséli, hogy hogyan jutott el onnan, hogy 8 éves korában elültette az első gesztenyefákat addig, hogy mára cége közel 1000 tonna gesztenyét dolgoz fel évente. Betekintést nyerhető, hogy milyen a kis- és középvállalkozások helyzete hazánkban, hogy milyen lehetőségek vannak és hogy milyen nehézségekkel kell megküzdeni.
  • Gerendai Károly előadása: A Sziget Fesztivál alapítója, a Sziget Kft. ügyvezetője és Magyarország első Michelin-csillagos éttermének, a Costesnek a tulajdonosa tapasztalatairól, életpályájáról mesél a LisKaLandoroknak.
  • Z.U.P. koncert: Immár hagyománnyá vált, hogy az egyre népszerűbb záhonyi együttes egy fergeteges koncerttel szórakoztat minket, és ez idén sem lesz másként!
  • IFUA tréning: A játék során a résztvevők egy hajógyártó vállalat munkatársainak bőrébe bújhatnak, ahol több vállalati szerep kerül kiosztásra: menedzsertől egészen a termék összeszerelőig. A játék során a résztvevők:
    • végigélhetik a teljes irányítási folyamatot a stratégiai tervezéstől az üzleti tervezésen át a mérésig és a visszacsatolásig
    • megtehetik azt, amire ritkán van lehetőségük: elképzeléseik szerint átszervezhetik a teljes vállalatot
    • a játék során megértik, hogy a folyamatszervezési intézkedések hogyan hatnak a pénzügyi teljesítményre
    • végiggondolják, mi lehet a kontroller feladata egy vállalati környezetben.
    • és nem utolsó sorban a játék során reményeink szerint mindenki jól szórakozik majd
LisKaLand, gyere te is! (2013)04:01

LisKaLand, gyere te is! (2013)

1:46

  • Szirmai Gergely előadása: A közel 24 ezer rajongóval rendelkező Hollywood Hírügynökség video bloggere az Élőhalott írott sajtó címmel tartja meg a március elején megrendezett Liska Tibor Szakmai Hetek során elmaradt előadását. A nyomtatott sajtó létjogosultságáról, annak szerepéről és a tájékoztatási eszközök megváltozott szerepéről beszél majd, saját tapasztalatain keresztül.
  • Hajnóczy Soma előadása: 2009-2012-ig világbajnok bűvész ismét elvarázsolja a LisKaLandorokat!

Forrás Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki