Fandom

Kapcsolattartás

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

Alternatív gazdaságban használható kapcsolattartási lehetőségek. közösségek építéséhez. Ha ennek a portálnak a szerkesztőivel szeretnéd felvenni a kapcsolatot, akkor látogass el a Közösségi oldalunkra!

Személyes, valós kapcsolattartás Szerkesztés

A szomszédság az a lakóegység méret, ahol 10 perc alatt (1 kilométer távolság) akárkinek a lakásához/házához gyalog oda tudunk menni. Ez családi házas környezetben kb. 1000 házat jelent, Lakótelepi környezetben akár 80 ezer embert (Kispest átlagos népsűrűsége alapján).

KerékpárSzerkesztés

Egy kerékpárral a kapcsolattartás és csomagok szállítása nagyban egyszerűsödik, hisz a hatótávolság a szállítható küldemény tekintetében is legalább dupla mennyiséggel számolhatunk.

Teamwork puzzle.jpg

A hatékonyszervezetnél a kommunikáció minősége lényeges.

Internet Szerkesztés

Az internetnek az az előnye hogy sok ingyenes szolgáltatása van, a kapcsolódásért kell fizetni. Hátránya, hogy elég drága készülék kell hozzá, aminek a kezelése is általában összetett.

Virtuális kapcsolattartásSzerkesztés

Egyre több mobil alkalmazás és internetes felület segíti a résztvevők munkáját. Külön oldalon lettek összegyűjtve a szoftverek melyekkel az Interneten nyilvántartásokat és kapcsolati asszisztenciát is meglehet megvalósítani.

EmailSzerkesztés

Teesu logo.png

Szintén ingyenes,közösségi oldal

Nyitott közösségi oldalakSzerkesztés

Ezek lehetnek általános társalkodásra szolgáló, vagy valamilyen tematikus felületek. Legismertebb példa a Facebook közösségi oldal, de sok más ingyenes oldal is létezik.

Részletek a Szoftverek cikkben!

Mobiltelefon Szerkesztés

A hagyományos telefonhívás, és az SMS egyre inkább a háttérbe szorul, az akciók koordinálása és gyors tájékozódás elősegítésében van jelentősége. Internetes adatkapcsolat hiányában is működik.

Mobil flottaSzerkesztés

Vagyis csoportos előfizetés, ahol a csoporton belül ingyenesen lehet telefonálni, és kifelé is kedvezménnyel.

Csoportos kapcsolattartás Szerkesztés

Más néven Hírlevél, újság, marketing, reklám. A marketing is egy külön lapon szerepel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki