Fandom

Hungaro Piac

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A HungaroPiac csapata 2011. nyarán kezdte el munkáját, melynek társadalmi célkitűzése egy gazdaságilag élhetőbb Magyarország fejlesztése civil kezdeményezés által.

Múködtető: Első Magyar Klí­ringház

A HungaroPiac tevékenységi köre Szerkesztés

  1. Belföldi gazdaságélénkítés
  2. Exportpiac szervezés
  3. Előbbiekhez szükséges oktatás
  1. Előbbi vállalás egy zárt üzleti klub üzemeltetését jelenti, ahol lehetőség szerint kizárja a felesleges import termékek fogyasztását, mert az importtermék fogyasztás egyszerre növeli a külső államadósságot, ezáltal közvetlenül növeli az adóterheket, tartja fenn munkanélküliséget, és gyengíti a forintot. Olyan ez, mint ha egy lyukas akváriumba (hazai gazdaságon) lévő lyukat foltoznánk be úgy, hogy kevesebb víz folyjon ki, amiben a halak (Magyarországon elő emberek) élnek.
  2. Másik megoldás pedig ezeknek cégeknek olyan piacokat szervezni, ahol jelenleg sokkal több pénz található, mint a hazai piacokon, mert ezzel csökkentjük a külső államadósságot, munkát biztosítunk a Magyarországon élő embereknek, és az adóterhekre is csökkentő hatása van (a folyamatos deviza deficites költségvetés miatt ezt mostanában nem érezzük). Ilyen piacok pl. az USA, a Közel-Kelet, az Indiai, az Ázsiai, és az Orosz piacok. Ez pedig arra hasonlít, mint ha a foltozott akváriumba újabb, friss vizet töltenénk, hogy a halaknak nagyobb legyen az életterük.
  3. Harmadik területre azért van szükség, mert igaz eredményt csak akkor érhetünk el, ha megismerjük azokat a működő mintákat, melyeket más országok is sikeresen használnak. Ha pedig léteznek máshol működő minták, akkor a magyar gondolkodás képes ezt a mi közös életünkben is sikeresen alkalmazni.
Hungaro Piac találkozó 201104:15

Hungaro Piac találkozó 2011

A részvétel folyamata Szerkesztés

  • Regisztráljon a HungaroPiacon
  • Töltse fel a termékeit és szolgáltatásait eladásra
  • Hívja meg a vevőit, üzleti partnereit
  • Kereskedjen barter alapon is a forint mellett

A tagság előnyei Szerkesztés

  • Új piacok megszerzése
  • A régi vevők megtartása
  • Kamatmentes áruvásárlások 1 éves halasztott fizetéssel
  • Beruházások finanszírozása
  • Árubeszerzések barter kereskedéssel
  • Elfekvő árukészletek kiárusítása
  • Kintlévőség rendezése
  • Árubeszerzési tartozás rendezése
  • Nemzetgazdaság erősítése
  • Magyar termékek védelme

Források, külső hivatkozások Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki