FANDOM

A Hulladék egy gyártási folyamat olyan melléktermék, amely hasznosítása nem megoldott. Szelektíven gyűjtve még másodlagos nyersanyagként hasznosíthatók.

A körforgásos gazdaság célja a hulladék tervezett és tudatos megszüntetése.

Európai Hulladékcsökkentési Hét Szerkesztés

Az Európai Hulladékcsökkentési Hét egy minden év november utolsó hetében megrendezésre kerülő kezdeményezés. A Hétnek egyre nagyobb társadalmi szemléletformáló szerepe van, hozzájárul a lakosok környezettudatos gondolkodásának erősítéséhez, közösségek formálásához, és kiadásai csökkentéséhez. Ennek köszönhetően tökéletesen alkalmas vállalati társadalmi felelősségvállalási feladatok ellátására. A részvétel különösen hasznos lehet olyan cégek számára, amelyeknél nyitottak a környezetvédelem, környezettudatosság, fenntartható fejlődés témaköreire, és CSR-tevékenységük során aktív, cselekvő, kreatív elemeket kívánnak megvalósítani.

Az Európai Hulladékcsökkentési Díjért folyó versenyben az elmúlt években kiemelkedően teljesítettek a magyar résztvevők. 2013-ban a dabasi 2. számú Óvoda, 2014-ben pedig egy magánszemély, Greksa Lászlóné is bekerült a döntőbe.

Ajánlott oldalak Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki