Fandom

Hozod Viszed!

450pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

BESTEP akciós használtruha egy kupon rendszerrel működtetett bolt.

Honlapok:

Elindítottuk a “Pénz nélkül is vásárolhatsz!” programunkat. Nálunk pénz nélkül tudsz vásárolni, ha a kiszemelt ruhák helyett olyan holmikat (ruhákat, cipőket, kiegészítőket) hozol, amire már nincs szükséged vagy feleslegessé váltak a háztartásodban és másnak még hasznára lehet.

Mindent amit összegyűjtöttél és behoztál, osztályozni fogjunk: a jobbakért több, a gyengébb kategóriákért kevesebb kupont kapsz, “hibásat, foltosat” ne hozz! A kapott kuponért pedig bármit vihetsz amire valóban szükséged van!

A kuponjaink az aktuális évben érvényesek, tehát ha aznap nem találtál semmi olyat ami megtetszett volna, ne keseredj el, az összegyűjtött kuponokat az adott évben korlátozás nélkül becserélheted boltjainkban.

A programban bárki részt vehet, aki minimum 1kg tömegű, a feltételeknek megfelelő ruhát, cipőt, kiegészítőt stb. lead üzletünkben. Az aktuális “árfolyamról” a http:/hozodviszed.hu/arfolyam oldalon, illetve az átvevőnél érdeklődhetsz. A besorolási érték évszakonként/évadonként változhat, a változtatás jogát fenntartjuk!

A ruhát leadóknak Törzskártyát csinálunk, ezért név és emailcím (esetleg telefonszám) megadására szükség lesz, illetve regisztrálhatsz a weboldalon. Ezeket az adatokat harmadik félnek nem adjuk át, kizárólag kapcsolattartáshoz szükségesek. Több újítást tervezünk, mint például a partnerhálózat kiépítése, ezért ha nem szeretnél lemaradni semmiről szükség lesz ezekre az adatokra. Az adatvédelemről a http:/hozodviszed.hu/adatvedelem oldalunkon olvashatsz.

Értékek Szerkesztés

  • Hétfőn minden darab 300 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 3 pont)
  • Kedden kiárusítás, minden darab 100 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 1 pont)
  • Szerdán árucsere az induló ár 500 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 5 pont)
  • Csütörtökön minden darab 300 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 3 pont)
  • Pénteken kiárusítás, minden darab 100 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 1 pont)
  • Szombaton kezdődik a ciklus elölről, árucsere az induló ár 500 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 5 pont)
  • Vasárnap minden darab 400 forint
(cserebere partnereknek 1 ruha 4 pont)

SZOMBATON ÉS VASÁRNAP VÁSÁRLÁSSAL IS LEHET PONTOT GYŰJTENI: MINIMUM 1500 FORINT ÉRTÉKŰ VÁSÁRLÁS UTÁN 1 AJÁNDÉK PONT A HOZOD-VISZED RENDSZERÉBEN!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki