Fandom

Cserebere körök

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A Facebook-on egymástól függetlenül több cserekör működik, ami elméletileg barter lenne, de gyakorlatilag egy virtuális piac, ahol bizonyos megkötésekkel bármilyen legális üzletet lehet bonyolítani.

Magyarországi Cserebere Szerkesztés

Magyarországi Cserebere Facebook csoport 5 adminisztrátorral, 11.200 taggal, zárt csoport, 2013-ban aktív

A csoport non-profit, és az adminisztrátorok nem vállalnak felelősséget egyetlen hirdetés tartalmáért és valódiságáért sem. A CSOPORTBAN RUHANEMŰ HIRDETÉSE TILOS!!! Erre van létrehozva a TURKÁLÓ csoport.
--------------------------------------------------------------------------------
HÍVJATOK MEG MINÉL TÖBB EMBERT ITT LENTEBB AZ "ISMERŐS HOZZÁADÁSA A CSOPORTHOZ" RÉSZRE KATTINTVA!!!
Ha nem szeretnétek minden hirdetésről értesítőt kapni, akkor azt jobb oldalon fent az értesítések gombot megnyomva, majd a beállításokat választva az e-mail értesítés mellől leszedve a pipát állíthatjátok be!
Egyet tegyetek még meg, ha felvesz valaki benneteket, ne a falon, hanem inkább a privát üzenetben üdvözöljék meg, mert letoljátok a másoknak esetleges hirdetést, főleg, ha egyszerre sokan lettetek felvéve és 10-20 ember elkezd köszöneteket nyilvánítani.
Ha bármilyen problémát vagy hibát találsz az oldalunkon kérlek jelentsd az admin ügyfeleknek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki