Fandom

Bizalom

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A bizalom egy emberi érték - bizakodás abban, hogy egy velünk kapcsolata kerülő egyén, vagy termék, szolgáltatás kiszámítható, jobb esetben kedvező hozzáállást mutat. A bizalom egy emberi és szervezeti, tehát társadalmi érték - a közösségek színvonalának egyik mércéje. Elsajátítása a családban kezdődik. A bizalom mindig kétoldalú. Egyszerre vesz részt benne az, aki bízik, és az, akiben bíznak. A bizalom képessége tanult folyamat, melyre érdemes készségként tekinteni, melyet odafigyeléssel és tudatossággal fejleszthetünk: lásd együttműködési készség.

Hand in hand.jpg

A bizalomteli kapcsolat megsokszorozza az ember teljesítőképességét.

A bizalom eredménye a társadalmi tőke, vagyis egy együttműködésre használható kapcsolati hálózat- szomszédság, helyi gazdaság.

Cikkek a bizalom témában Szerkesztés

Trust.jpg

Egy bizalom-játék gyakorlata, ahol a résztevők egymást tartják.

Megbízhatóság Szerkesztés

Személy, termék vagy szolgáltatás megbízható, ha garantált hogy a korábbi, vagy ismert és várt eredményt kapjuk ha megfelelően kapcsolatba lépünk vele. Általában előírások (protokollok) és jogi szabályozások pontosítják hogy hogyan garantált a sikeres kapcsolat.

Megbízható termékek, szolgáltatások Szerkesztés

A megbízhatóság fontos eleme a javíthatóság, és hasznosságát növeli, de nem feltétele a tartósság. A megbízható termékek és szolgáltatások lényeges eleme a minőségi ügyfélkapcsolat.

További részletek: megbizhatok.hu: 5 lépéses szigorú bolt (webáruház) és termék ellenőrzés

Szakirodalom Szerkesztés

Irodalom Szerkesztés

  • Bizalom - díjnyertes magyar film (1979)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki