Fandom

Biteuro

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A Biteuro, a közösségi pénz alapvető modelljei:

Felépítése Szerkesztés

A Biteuro elképzelés alapvetően ezekből a modellekből építkezik, ezek ötvözete egy következő generációs gazdaságot eredményez.

Biteuro.jpeg

Szerkezeti áttekintés

1. Szociális: feltételnélküli alapjövedelem modell A közösségi demokrácia elveti a centralizált és államhoz kapcsolódó feltételnélküli alapjövedelem elképzelést és mindenféle függést, és a társadalom kezébe helyezi a feltétel-nélküli alapjövedelem kibocsájtásának lehetőségét. A társadalom mostantól kezdve képes mindentől függetlenül saját magának feltétel-nélküli alapjövedelemet adni.

2. Közgazdaság: Geselli alternatív gazdaság modell A közösségi gazdaság megtartja a pénz forgási sebességére épülő gazdaságot, a pénz csere eszközként való használatát, elköltésének ösztönzését, a kutatásra és fejlesztésre való ösztönzést, a nulla kamatot, elveti a centralizált, állam által szabályozott gazdasági elképzelést és az elavult pénzügyi működést, automatizálja a pénzkibocsájtást, de nem foglal állást a közösségi tulajdonnal kapcsolatban.

3. Szerzői Jogi: Közösségi tulajdon Ezt a kérdéskört a közösség a Bitsocial rendszerben tudja a későbbiekben kitisztázni.

4. Informatika: decentralizált digitális cryptopénz modell A közösségi pénz elveti a pénz mennyiségi korlátozását, a bányászatot autentikációra fejleszti, a piramis modellt szociális modellre cseréli, a Geselli modell alapján a felhalmozást, a spekulációt és az aranyra épült értékelméletet megszünteti, megtartja a kódolást és decentralizációt, bevezeti az alapjövedelmet és a kontinentális uniós gazdasági elosztási rendszert, amely minden a jövőben létrejövő kontinentális gazdasági unió számára követendő példa lehet.

A Bitsocial és Biteuro elképzelés összefoglalása Szerkesztés

A közösségi pénz átveszi a feltétel-nélküli alapjövedelem egyes elemeit, elveti a centralizált, államhoz és bankhoz kapcsolódó feltétel-nélküli alapjövedelem elképzelést és függést, és a társadalom kezébe helyezi a feltétel-nélküli alapjövedelem kibocsájtásának lehetőségét Biteuro digitális pénz formájában, így a társadalom mostantól kezdve képes mindentől függetlenül saját magának feltétel-nélküli alapjövedelemet kiadni úgy, hogy felhasználja a Geselli alternatív gazdaság egyes elemeit, mint a pénz forgási sebességére épülő gazdaságot, a pénz csere eszközként való használatát, elköltésének ösztönzését, a kutatásra és fejlesztésre való ösztönzést, a nulla kamatot, de elveti a centralizált, állam által szabályozott gazdasági elképzelést és az elavult pénzügyi működést, a felhalmozást, a spekulációt, az aranyra épülő értékelméletet, automatizálja a pénzkibocsájtást és felhasználja a nyílt forráskódú decentralizált digitális crypto-pénz egyes elemeit, de megszünteti a pénz mennyiségi korlátozását, a bányászatot autentikációra fejleszti, a piramis modellt szociális modellre cseréli, a pénzt a gazdaságba már a társadalmon keresztül pumpálja, megtartva a digitális kódolást és decentralizációt, bevezeti a biometrikus számlát, megalkotja a Bitsocialt, a közösségi szociális nyilvántartási rendszert, de nem foglal állást a közösségi tulajdonnal kapcsolatban, megalkotja a közösségi pénz, közösségi demokrácia és közösségi gazdaság fogalmát, lefekteti az alapjait a következő generációs gazdaságnak, megalkotja a kontinentális uniós következő generációs gazdasági elosztási rendszer modelljét, amely minden a jövőben létrejövő kontinentális gazdasági unió számára követendő példa lehet.

Az alapjövedelem elképzelést, a Geselli alternatív gazdaságot és a digitális crypto pénzt tesztelték a gyakorlatban, és működtek, viszont úgy gondoljuk, hogy a közösség jelen pillanatban még nem elég érett a közösségi tulajdon elképzeléshez, ezért ezt a kérdéskört a közösség a Bitsocial rendszerben tudja a későbbiekben kitisztázni. Ha úgy gondolod, hogy Neked fejlettebb szociális, gazdasági és informatikai elképzelésed van mint a fentebb leírtak, illetve ha Te ehhez érdemben, építő jelleggel vagy akár csak morálisan de hozzá tudsz tenni bármit is, akkor azt szívesen fogadjuk.

Források Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki