Fandom

Amazon coins

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

Az Amazon.com 2013 február elején jelentette be hamarosan egy saját - virtuális - fizetőeszköz vezet be. Egy Amazon Coin egy centet ér, vagyis a 0,99 centes alkalmazásokat 99 Coinért lehet majd megvenni.

Használata Szerkesztés

Az Amazon Coins-t (Amazon Érméket) az Amazon piacterein megjelenő alkalmazásokban és játékokban tudják majd különböző szolgáltatások illetve elemek megvásárlására felhasználni - egyelőre csak a Kindle Fire olvasók tulajdonosai. A fejlesztők azt tapasztalták, hogy az Amazon tabletjének felhasználói többet költenek, mint a PlayStore-t használók.Eddig csak bankkártyát lehetett a Kindle Fire tabletekhez kötni, ezzel lehetett vásárolni az Amazon alkalmazásboltjában. A felhasználók ezeket ugyanúgy költhetik majd el, mint a hagyományos pénzt, a fejlesztők pedig semmit nem látnak majd a változásból, hiszen hozzájuk ugyanúgy valódi pénz jut majd a vásárlások után.

ElőzményekSzerkesztés

Hasonló megoldást már régebb óta alkalmaz például a Microsoft is az Xbox piacterén, és a Nintendo is újabb konzoljain, ahol azonban rengeteg kritika éri ezeket a megoldásokat a felhasználók részéről.

Bevezetése Szerkesztés

Az Amazon a Coins májusi bevezetésekor több tízmillió dollár értékben fog azokból szétosztani a felhasználók között, hogy ezáltal indítsa be az azok segítségével bonyolított tranzakciókat alkalmazásboltjában. Az új "pénz" kezelésére természetesen fel kell majd készíteni az alkalmazásokat, amire a fejlesztőknek az elkövetkező hónapok során lesz módjuk.

Előnyei Szerkesztés

  • A felhasználók olyan pici összegeket is hatékonyan ki tudjanak fizetni, amelyek levonása a bankkártyáról amúgy egyenként nem lenne gazdaságos.
  • A virtuális pénz bevezetésével a szülők problémája is megoldódik, akik eddig nem engedték gyereküknek alkalmazások vásárlását, vagy az alkalmazáson belüli költést, az új rendszerrel azonban követni tudják az aktivitást, hiszen csak néhány virtuális pénzérmét kell a gyerek rendelkezésére bocsátani.

Források Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki