Fandom

Adok kapok Csoport

446pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások1 Share

Adok_kapok Facebook Csoport Mindenkiért Csoport pártmentes, önzetlen összefogáson alapul.

A csoport rendeltetése önzetlen segítséget szolgál. Összefogva képesek leszünk azoknak segíteni, akik ellehetetlenültek. De csakis összefogva, csakis jóindulattal.

A csoport megalkotásakor a mérhetetlen, tarthatatlan szegénység, a rászorulókon való segíteni akarás inspirált. Segítsünk egymásnak, hisz fentről nem várhatunk - még - segítséget. Fogjunk össze! A fölösleges, kinőtt, lecserélt dolgainkat adjuk oda azoknak, akiknek nem telik ruhára, cipőre, élelmiszerre, műszaki cikkre, ágyra, vagy bármire, ami kérésként megjelenik.

Elérhetőségek Szerkesztés

Kereslet-kínálat Szerkesztés

A már szükségtelen, de még használható dolgokat mindenki felajánlhatja. A felajánlásokat, kéréseket, fuvar felajánlásokat CSUPA NAGY BETŰVEL ÍRJÁTOK LE A TELEPÜLÉS FELTÜNTETÉSÉVEL a megfelelő dokumentum ALATTI SZÖVEGDOBOZBA, HOZZÁSZÓLÁSKÉNT (dokumentumok fölül érhetőek el, értelemszerűen, név szerint csoportosítva. Dokumentumok szerkesztésére csak az Adminok jogosultak). Az Adminok felvezetik a dokumentumba. Ha felajánlás, kérés, fuvar megoldódik, azt a dokumentumban szintén feltüntetik. Nyilvánosan, hozzászólásban kérjük a felajánlásokból történő igényléseket. Ha valami gazdára talált, kérjük adminok részére eljuttatni az adományozó és ajándékozott pontos címét és telefonszámát, hogy a fuvart megszervezhessük.

Hozzászólásokban lehet lebeszélni, hogy a felajánlásból kinek mire van szüksége.

A csoportban felajánlott tárgyakért pénz nem kérhető! Ha bebizonyosodik, hogy a felajánló pénzt kér a felajánlásért, vagy bizonyítást nyer a csoportban betöltött bomlasztó, lázító, ellehetetlenítő szerep, összefogást megakadályozó szerep, az illető a csoportból kitiltásra kerül. Kitiltásra kerülnek azok a tagok is, akik itt összegyűjtik a felajánlásokat, más internetes fórumokon pedig eladásra kínálják a termékeket.

A rászorulók, felajánlók, fuvart felajánlók az Adminok részére: Zsanett Jenny, Anikó, Klára, Marcsi, Tünde, DrHe részére szíveskedjetek a sikeres akciók végén címeteket, telefonszámotokat eljuttatni, hogy megszervezhessük a szállítást.

Zavarkeltés történt Szerkesztés

Mivel a csoportban eddig ismeretlen kontár részéről visszaélések történetek (csoport tagjainak tucatszám törlése, csoport tagjainak tucatszám tiltása), ezért ezek az új szabályok léptek életbe.

Annak érdekében, hogy kiderüljön, ki igyekezett a csoportot szétverni, a facebook üzemeltetőjéhez fordultam. A rosszindulatú bajkeverő neve nyilvánosságra kerül, ha választ kapok a kérdésemre. (Még nem kaptam - 2012.04.16.)

Tagság Szerkesztés

Várunk határtalan szeretettel, ha rászoruló vagy, ha fel tudsz ajánlani, de akkor is, ha jó szóval képes vagy optimizmust önteni a csoport elkeseredett tagjaiba, vagy sokat autózóként a felajánlásokat el tudod juttatni a rászorulókhoz, ne adj' Isten anyagilag tudod támogatni a rászorulókat, adományok eljuttatását.

Szeretettel köszöntök mindenkit, aki úgy dönt, hogy akár rászorulóként, akár felajánlóként, akár sokat autózó fuvarosként, akár másokba optimizmust öntő segítőként, akár támogatóként csatlakozik önzetlen csoportunkhoz! Várjuk azok jelentkezését is, akik akár tároló helyiséggel, akár fuvar lehetőséggel, akár anyagi támogatással tudják segíteni az adományok célba jutását.

Filozófia Szerkesztés

Köszönet Z. Nagy Zibetnek, aki szóvá tette, hogy vannak fölösleges holmijai és ezeket valakinek felajánlaná. Az ő kijelentése és a felbecsülhetetlen szegénység látványa ösztönzött arra, hogy létre hozzam a csoportot - a jelek szerint nagy szükség van a segítőkészség ezen formájára. Eddig saját gyerekeim kinőtt ruháit, cipőit hordtam el közvetlen környezetem rászorulóinak, de szükségét érzem, hogy ezt a mozgalmat országos méretűvé tegyük.

Szívből kívánom, hogy minden rászoruló élete legyen minél előbb emberhez méltó, emberi. Bízom benne, önzetlenségünk, lelkiismeretességünk, becsületességünk a "nagyok" számára is hamarosan követendő hozzáállás és jó példa lesz.

Sikeres akciókat, jó egészséget, mielőbbi egyenjogúságot, emberhez méltó jövőt kívánok mindenkinek! Higgyetek önmagatokban! Higgyetek egy élhetőbb jövőben! Segítsünk egymásnak! Soha ne adjátok fel! Mindig van holnap. Hiszem, hogy közeleg a változás, ami mindenki számára munkát, megélhetést eredményez, ami mindenki számára egyenlőséget, ami országunk számára önellátást, ami a bűnösök részére megfelelő szankciókat, ami az EMBER számára becsületességet, szeretetet, önzetlenséget hoz.

Akarom hinni, hogy közeleg a változás. Addig is fogjunk össze, segítsünk egymásnak!

Még egyszer sikeres akciókat, jó egészséget, mielőbbi egyenjogúságot, emberhez méltó jövőt kívánok mindenkinek!

Forgács-Fejes Marcsi

2012.03.03. 21:00

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki