Fandom

Ászokfa Kaláka/l@ko.net

< Ászokfa Kaláka

445pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share

A l@ko.net a 2000-es években született szomszédsági kapcsolattartási ötlet, amikor az internet és közösségi oldalak még kezdetlegesek voltak, mobil eszközök pedig még nem léteztek. Az épületek bejáratához telepített terminál segítségével lehet egy intelligens faliújságot, közösségi hálózatot megvalósítani.

Mit érdemes tudni a l@ko.net-rõl? Szerkesztés

Tudomásunk szerint a l@ko.net az első lakossági számítógépes hálózat, mely lehetőséget nyújt bárkinek, hogy megismerje a számítógép működését, tájékozódjon a helyi kerületi, városi, országos és nemzetközi hírekről, véleményével befolyásolja a döntéshozókat, érvényesítse az akaratát különböző kérdések eldöntésében, kapcsolatot teremtsen, csevegjen, eszmét cseréljen másokkal, elintézze vásárlásait, kielégítse szükségleteit, hasznosítsa képességeit, A számítógép a lépcsőházban mindenki által használható, térítés nélkül. Az aláhúzott szavakra, esetenként a képekre kattintva lehet a megfelelő szolgáltatásokhoz eljutni. A mutató-nyíl kis kézfejjé változik, ha az adott szöveg, kép továbblépésre alkalmas. A hálózatot üzemeltető csoportnak ez a tevékenység a munkája. Jövedelmét, és az egyéb költségek fedezetét a reklámokból, kiegészítő szolgáltatások (lemezre mentés, nyomtatás, fénymásolás, közvetítői jutalék) árbevételéből tudja csak biztosítani. Ezt az oldalt az üzemeltetés során felmerült általános tájékoztatási igények alapján folyamatosan bővítjük!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki